احداث چهارخطه نمودن محور سرپل ذهاب-قصرشیرین(قطعه 9
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4
آگهي مناقصه عمومی يك مرحله اي( نوبت اول )
1) نام دستگاه مناقصه گزار : اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه
2) موضوع مناقصه : پروژه احداث چهارخطه نمودن محور سرپل ذهاب-قصرشيرين(قطعه 9)
3) نوع و مبلغ تضمين شركت درمناقصه : 00/663/048/8 (هشت ميليارد و چهل وهشت ميليون وششصد و شصت و سه هزارريال) (مطابق با مفادآيين نامه تضمين براي معاملات دولتي مصوبه هيأت وزيران به شماره123402/ت50659 مورخ22/09/1394)
تبصره : پيمانكاران مؤظفند تضمين شركت در مناقصه و تضمين انجام تعهدات را به صورت ضمانتنامه معتبر بانكي ارائه نمايند يا به جاي ارائه ضمانتنامه نسبت به واريز مبالغ تضمين به حساب سيبا به شماره 2176323752001 بنام تمركز وجوه سپرده نزد بانك ملي شعبه ميدان امام خميني (ره ) كرمانشاه ( قابل واريز در كليه شعب بانك ملي ) اقدام و فيش واريزي مربوط به تضمين شركت در مناقصه را در پاكت (الف ) ارائه نمايند .
4) محل و زمان و مهلت دريافت اسناد ، تحويل و گشايش پيشنهادها :
محل خريد اسناد : كرمانشاه ـ بلوارشهيد كشوري ـ اداره كل راه و شهرسازي ـ اداره پيمان و رسيدگي ـ
از تاريخ 11/08/95 لغايت 22/08/95
محل تحويل اسناد : كرمانشاه ـ بلوارشهيد كشوري ـ اداره كل راه و شهرسازي ـ دبيرخانه
ازتاريخ 23/08/95 لغايت پايان وقت اداري مورخ 11/09/95
زمان گشايش پيشنهادها : ساعت 10 صبح مورخ 13/09/95 در اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه
5) مبلغ بر آورد پروژه : ( مطابق با فهرست بها راه و باند 95و تجميعي) 698/143/433/342 ريال (سيصد و چهل و دو ميليارد و چهارصد و سي و سه ميليون و يكصد و چهل و سه هزار و ششصد و نود و هشت ريال )
6) مبلغ بر آورد بهنگام پروژه : 698/143/433/342 ريال (سيصد و چهل و دو ميليارد و چهارصد و سي و سه ميليون و يكصد و چهل و سه هزار و ششصد و نود و هشت ريال )
7) رشته و گروه پيمانكاران مورد نظر : داراي پايه هاي 3 ـ 2 ـ 1 رشته راه و ترابري
8) پیمانکارانی مجازند در منافصه شرکت نمایند که کارخانه آسفالت مورد استفاده آنها دارای گواهینامه فنی تولید آسفالت از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی باشد.
9) هزينه چاپ آگهي از ابتدا تا حصول نتيجه، بر عهده برنده مناقصه است.
10) پاكت مناقصه گراني كه اعضاي كميسيون مناقصه از عملكرد قبلي آنها رضايت نداشته باشند با استناد به سوابق قابل ارائه، بازگشايي نخواهد شد.
11) حدنصاب تعداد شركت كننده ها در اين مناقصه حداقل دو (2) پيشنهاد قيمت قابل قبول مي باشد0
12 ) براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت http://iets.mporg.ir مراجعه فرماييد .
13) كليه اوراق آناليز قيمت( تجزيه بها )مي بايست براساس پيش نويس ارائه گرديده توسط كارفرما، تكميل و داخل پاكت (ج) قرار گيرد.
تبصره: جهت دريافت اسناد مناقصه ارائه درخواست كتبي به انضمام گواهينامه صلاحيت پيمانكاري و مستندات مربوط به ثبت اطلاعات ظرفيت كاري و ريالي در سامانه ساجار به استناد بند (5) بخشنامه شماره75873/92 مورخ 25/08/1392 الزامي است.و مي بايست يك نسخه از آن در پاكت (ب) قرار گيرد.
روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه
اسناد مناقصه عمومي يك مرحله اي(نوبت اول)
1) نام دستگاه مناقصه گزار : اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه
2) نوع و مبلغ تضمين شركت در مناقصه : 000/663/048/8 (هشت ميليارد و چهل وهشت ميليون وششصد و شصت و سه هزارريال) (مطابق با مفادآيين نامه تضمين براي معاملات دولتي مصوبه هيأت وزيران به شماره123402/ت50659 مورخ22/09/1394)
تبصره : پيمانكاران مؤظفند تضمين شركت در مناقصه و تضمين انجام تعهدات را به صورت ضمانتنامه معتبر بانكي ارائه نمايند يا به جاي ارائه ضمانتنامه نسبت به واريز مبالغ تضمين به حساب سيبا به شماره 2176323752001 بنام تمركز وجوه سپرده نزد بانك ملي شعبه ميدان امام خميني (ره ) كرمانشاه ( قابل واريز در كليه شعب بانك ملي ) اقدام و فيش واريزي مربوط به تضمين شركت در مناقصه را در پاكت (الف ) ارائه نمايند .
3) محل ، زمان و مهلت دریافت اسناد ، تحویل و گشایش پیشنهادها :
از تاريخ 11/08/95 لغايت 22/08/95
محل تحويل اسناد : كرمانشاه ـ بلوارشهيد كشوري ـ اداره كل راه و شهرسازي ـ دبيرخانه
ازتاريخ 23/08/95 لغايت پايان وقت اداري مورخ 11/09/95
زمان گشايش پيشنهادها : ساعت 10 صبح مورخ 13/09/95 در اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه
4) مبلغ پیش پرداخت و تضمین حسن انجام کار :
مطابق با مفادآيين نامه تضمين براي معاملات دولتي مصوبه هيأت وزيران به شماره123402/ت50659 مورخ22/09/1394 ودر صورت وجود تخصيص و نقدينگي برابر 15(پانزده ) درصد مبلغ اوليه پيمان مي باشد.
5) مدت اعتبار پیشنهادها : 3 ماه
6) شرح کار : پروژه احداث چهارخطه نمودن محور سرپل ذهاب-قصرشيرين(قطعه 9)
با توجه به اينكه برآورد اين پروژه بيش از بيست برابر نصاب معاملات متوسط دولتي مي باشد ، اسناد ارزيابي كيفي پيمانكاربه صورت هم زمان با اسناد مناقصه به متقاضيان تحويل داده مي شود .
- كليه مشخصات مطابق مشخصات فني و خصوصي پروژه منضم به اسناد مناقصه مي باشد.
7) برنامه ریزی انجام کار : 30(سي) ماه
8) پیمانکارانی مجازند در منافصه شرکت نمایند که کارخانه آسفالت مورد استفاده آنها دارای گواهینامه فنی تولید آسفالت از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی باشد.
9) پاكت مناقصه گراني كه اعضاي كميسيون مناقصه از عملكرد قبلي آنها رضايت نداشته باشند با استناد به سوابق قابل ارائه ، بازگشايي نخواهد شد.
10) حدنصاب تعداد شركت كننده ها در اين مناقصه حداقل دو (2) پيشنهاد قيمت قابل قبول مي باشد0
11) متقاضيان مي بايست جهت دریافت اسناد تکمیلی مناقصه و توضیحات مورد نیاز به اداره کل راه و شهرسازي استان کرمانشاه اداره پیمان و رسیدگی مراجعه فرمایید .
12) كليه اوراق آناليز قيمت ( تجزيه بها ) مي بايست براساس پيش نويس ارائه گرديده توسط كارفرما، تكميل و داخل پاكت (ج) قرار گيرد.
13) با توجه به اينكه فرد يا افراد تعهدآور در آخرين تغييرات اساسنامه، جهت امضاي اسناد، حق دادن وكالت به افراد ديگر را ندارند لذا، پاكات پيشنهاد قيمت شركتهايي كه حق امضائ آنان بصورت وكالتنامه ارايه گرديده، بازگشايي نخواهد شد.
14) برنده مناقصه متعهد مي گردد از زمان ابلاغ پذيرش پيشنهاد قيمت ظرف مدت 7روز كاري نسبت به ارايه تضمين انجام تعهدات و ظرف مدت 21روز ازتاريخ ابلاغ پذيرش نسبت به انعقادقرارداداقدام نمايددرغيراينصورت مطابق ماده27آيين نامه معاملات دولتي مصوب27/12/1349(موضوع ماده 72قانون محاسبات عمومي)و بند(ب) ماده 21قانون برگزاري مناقصات با آن شركت رفتار خواهد گرديد
© کپی رایت توسط آرشیو ترابری کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط و متعلق به این سایت است.)
برداشت مزايده مناقصه فقط با اجازه کتبی و ذکر منبع امکان پذیر است.