ارائه خدمات بکارگیری سرویس جهت ایاب و ذهاب پرسنل اداره کل راه و شهرسازی در سطح شهر کرمانشاه و واحدهای تابعه سال 1395
v:* {behavior:url(#default#VML);}
o:* {behavior:url(#default#VML);}
w:* {behavior:url(#default#VML);}
.shape {behavior:url(#default#VML);}
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Table Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:Arial;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
آگهي مناقصه عمومی يك مرحله اي(تجديد نوبت اول)
1) نام دستگاه مناقصه گزار : اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه
2) موضوع مناقصه : ارائه خدمات بكارگيري سرويس جهت اياب و ذهاب پرسنل اداره كل راه و شهرسازي در سطح شهر كرمانشاه و واحدهاي تابعه سال 1395
3) نوع و مبلغ تضمين شركت در مناقصه : 000/000/120 (يكصد و بيست ميليون ريال)
)مطابق با مفادآيين نامه تضمين براي معاملات دولتي مصوبه هيأت وزيران به شماره123402/ت50659 مورخ22/09/1394 (
تبصره : پيمانكاراني كه تمايل به پرداخت مبلغ تضمين را داشته باشند،مي بايست نسبت به واريز مبلغ فوق به حساب سيبا به شماره 2176323752001 بنام تمركز وجوه سپرده نزد بانك ملي شعبه ميدان امام خميني (ره ) كرمانشاه ( قابل واريز در كليه شعب بانك ملي ) اقدام و فيش واريزي آنرا در پاكت (الف ) به عنوان تضمين شركت در مناقصه ارائه نمايند .
4) محل و زمان و مهلت دريافت اسناد ، تحويل و گشايش پيشنهادها :
محل خريد اسناد : كرمانشاه ـ بلوارشهيد كشوري ـ اداره كل راه و شهرسازي ـ اداره پيمان و رسيدگي ـ
از تاريخ 22/12/94 لغايت 07/01/95
محل تحويل اسناد : كرمانشاه ـ بلوارشهيد كشوري ـ اداره كل راه و شهرسازي ـ دبيرخانه
ازتاريخ 08/01/95 لغايت پايان وقت اداري مورخ 19/01/95
زمان گشايش پيشنهادها : ساعت 10 صبح مورخ 21/01/95 در اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه
5) مبلغ بر آورد پروژه : ( مطابق با قيمت مقطوع و بدون تعديل) 000/000/400/2 ريال (دو ميليارد و چهارصد ميليون ريال )
6) جهت دريافت اسناد مناقصه ارائه درخواست كتبي به انضمام مجوز معتبرفعاليت، الزامي است.
7) هزينه چاپ آگهي از ابتدا تا حصول نتيجه، بر عهده برنده مناقصه است.
8) پاكت مناقصه گراني كه اعضاي كميسيون مناقصه از عملكرد قبلي آنها رضايت نداشته باشند با استناد به سوابق قابل ارائه، بازگشايي نخواهد شد.
9) حدنصاب تعداد شركت كننده ها در اين مناقصه حداقل يك (1) پيشنهاد قيمت قابل قبول مي باشد0
10 ) براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت http://iets.mporg.ir مراجعه فرماييد .
تبصره: شركت كنندگان بايستي قيمت پيشنهادي خود را به تفكيك فعاليت رديفهادي جدول پيشنهاد قيمت اعلام نمايند.
روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه
اسناد مناقصه عمومي يك مرحله اي(تجديد نوبت اول)
1) نام دستگاه مناقصه گزار : اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه
2) نوع و مبلغ تضمين شركت در مناقصه : 000/000/120 (يكصد و بيست ميليون ريال)
)مطابق با مفادآيين نامه تضمين براي معاملات دولتي مصوبه هيأت وزيران به شماره123402/ت50659 مورخ22/09/1394 (
تبصره : پيمانكاراني كه تمايل به پرداخت مبلغ تضمين را داشته باشند،مي بايست نسبت به واريز مبلغ فوق به حساب سيبا به شماره 2176323752001 بنام تمركز وجوه سپرده نزد بانك ملي شعبه ميدان امام خميني (ره ) كرمانشاه ( قابل واريز در كليه شعب بانك ملي ) اقدام و فيش واريزي آنرا در پاكت (الف ) به عنوان تضمين شركت در مناقصه ارائه نمايند .
3) محل ، زمان و مهلت دریافت اسناد ، تحویل و گشایش پیشنهادها :
محل خرید اسناد : کرمانشاه ـ بلوار شهید کشوری ـ اداره کل راه و شهرسازي ـ اداره پیمان و رسیدگی
از تاريخ 22/12/94 لغايت 07/01/95
محل تحويل اسناد : كرمانشاه ـ بلوارشهيد كشوري ـ اداره كل راه و شهرسازي ـ دبيرخانه
ازتاريخ 08/01/95 لغايت پايان وقت اداري مورخ 19/01/95
زمان گشايش پيشنهادها : ساعت 10 صبح مورخ 21/01/95 در اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه
4) مبلغ پیش پرداخت و تضمین حسن انجام کار :
مطابق با مفادآيين نامه تضمين براي معاملات دولتي مصوبه هيأت وزيران به شماره123402/ت50659 مورخ22/09/1394
5) مدت اعتبار پیشنهادها : 3 ماه
6) شرح کار : ارائه خدمات بكارگيري سرويس جهت اياب و ذهاب پرسنل اداره كل راه و شهرسازي در سطح شهر كرمانشاه و واحدهاي تابعه سال1395
- كليه مشخصات مطابق مشخصات فني و خصوصي پروژه منضم به اسناد مناقصه مي باشد.
7) برنامه ریزی انجام کار : مطابق زمان درج شده در اسناد مناقصه
8) پاكت مناقصه گراني كه اعضاي كميسيون مناقصه از عملكرد قبلي آنها رضايت نداشته باشند با استناد به سوابق قابل ارائه ، بازگشايي نخواهد شد.
9) حدنصاب تعداد شركت كننده ها در اين مناقصه حداقل يك (1) پيشنهاد قيمت قابل قبول مي باشد0
10) متقاضيان مي بايست جهت دریافت اسناد تکمیلی مناقصه و توضیحات مورد نیاز به اداره کل راه و شهرسازي استان کرمانشاه اداره پیمان و رسیدگی مراجعه فرمایید .
11) با توجه به اينكه فرد يا افراد تعهدآور در آخرين تغييرات اساسنامه، جهت امضاي اسناد، حق دادن وكالت به افراد ديگر را ندارند لذا، پاكات پيشنهاد قيمت شركتهايي كه حق امضائ آنان بصورت وكالتنامه ارايه گرديده، بازگشايي نخواهد شد.
12) برنده مناقصه متعهد مي گردد از زمان ابلاغ پذيرش پيشنهاد قيمت ظرف مدت 7روز كاري نسبت به ارايه تضمين انجام تعهدات و ظرف مدت 21روز ازتاريخ ابلاغ پذيرش نسبت به انعقادقرارداداقدام نمايددرغيراينصورت مطابق ماده27آيين نامه معاملات دولتي مصوب27/12/1349(موضوع ماده 72قانون محاسبات عمومي)و بند(ب) ماده 21قانون برگزاري مناقصات با آن شركت رفتار خواهد گرديد
تبصره : شركت كنندگان بايستي رزومه كاري خود را در پاكت (ب ) ارائه نمايند.
© کپی رایت توسط آرشیو ترابری کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط و متعلق به این سایت است.)
برداشت مزايده مناقصه فقط با اجازه کتبی و ذکر منبع امکان پذیر است.